Hae tästä blogista

maanantai 26. syyskuuta 2011

Lusmuilua

Tanssin tunnelmaan pääset tästä! Loistava biisi. :) Olin tänää lusmu enkä menny kouluu vaikka oisin kerinny, mut ei kerrota kellekkää eihä ;)? Olin siis Jyväskylän keskussairaalassa käymässä. Käynnillä ei menny kauaa joten mentii äipän kaa sit kaffelle ja ettimää mulle toppaliiviä. Huonolla tuloksella :( ei ollu mitää kivaa vaikka kolusin monet liikkeet. Äiti osti mulle ginasta leggarit ja huivin ja tykkään niistä kyl tosi paljon!

Rakenne tai teko vai mitkä nää nyt on kynnet ostin seppälästä. Pakko myöntää et oon jo pienestä asti aina ihaillu pitkiä kynsiä ja halunnu itelle tietty samanlaiset. Jotku mun entiset luokkakaverit saattaaki muistaa ku mulla oli jo ala-asteella tälläsiä tekokynsiä omien päällä, millo milläkin kii.. joskus uhrauduin sotkemaan jopa paperiliimaa niihin et ne pysyis, jos äiti oli takavarikoinu kynsiliiman (kuulema sotkin paikkoja sillä..) :D No nyt on kuitenki tämmöset taas sormissa okei kynsissä ja iha luvan kanssa, hah.

Mun kauhistelema koeviikko alkaa huomenna. Nyt on semmonen olo et olispa se jo ohi ja luulen olevani "hyvin" valmistautunu, mut sit kokeessa varmaa unohan kaikki ja panikoidun nii et en osaa mitää. Mut niinku meiän rehtori aina sanoo et "ei ressiä" ni mennää nyt sit sillä asenteella kerranki :) Siitä toppaliivistä vielä sen verran, et pistin h&mltä tilauksee sit sellasen ku ei kaupasta löytyny. Onpaha seki ongelma ratkaistu! Nyt kirjojen pariin, tanssien pitoon, ja omiin treeneihin, huh!

Ei kommentteja: