Hae tästä blogista

tiistai 15. marraskuuta 2011

fivesixseveneight


Melkeenpä koko syksy menny tän litkun voimalla! Kyllä väsymys ja kipeydet katoo ku ottaa kupposen tikrua aamusin :-) Eilinen meni taas kauheen kiireen keskellä. Ensinnäkin koulua 9-16 ja vika tunti on yhteistreeni (liikuntalinjalaisten harkkajutska :--D), joka on siis punttisalilla. Treeninä aivan loistava, mutta päivä ei ollenkaan mulle käypänen. Koska heti viideks ois kerittävä pitämään tanssituntia hyvin syöneenä ja tunnit suunniteltuna, iloisena lasten pariin.. Eikä siinä mitään jos ois vaan yks tunti, mutta minäpä vetäsen heti toisen dancen siihe perään ja jään vielä niitten jälkeen omiin hiihtoharkkoihin, joissa pelaillaa esim. säbää ja tehään lihaskuntoo. Mut onneks se päivä on taas ohi ja tänään on latailtu akut täytee syömällä hyvin ja lepäilemällä!




Tuossa komeilee mun uudet korkkarit, jotka on siis Tamaris merkkiset. Näytti aluks tosi korkeilta mun makuun tai ainakin luulin, ettei noilla pysyis kovin hyvin pystyssä, mutta kun laitoin noi jalkaan kaupassa niin volá kengät löyty! Olin kierrelly jo monta kauppaa ja oli vaipumassa epätoivoon! :-) Kiiltävää nahkaa n.10cm korko. Love it. Vaikka aika simppelit ovatkin, uskon et tuun käyttämään noita paljon tulevaisuudessa. Joten hyvä valinta, eiköös ;-)?!
Mä täällä jo ihan innoissani ootan joulua! Ollaan laitettu sisälle jo vähän koristevaloiks jouluvaloja ja ulkonaki on jo vähän tunnelman piristäviä valosarjoja! (okei, laitetiin vää vähän niinku mun synttäreitä varten sillo pari viikkoa sitten, mut ei sit raaskittu ottaa enään pois, mut ei haittaa ainakaan mua!) Naapurit varmaan ihan hädissään :--D 
Joululaulutkin soinu jo moneen otteeseen. Nyt vaan oottelen sitä luntaluntalunta! En niinkään kovasti niitä kamalan kovia pakkasia, mutta sitä valoisuutta ja kimmellystä! Huomisellehan sitä oli pikkuriikkisen ennusteltu, toivottavasti ees jotain lumentapasta ois tulossa, hih :-)

Ei kommentteja: