Hae tästä blogista

sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Sun is upppp

Heräsin tänään aivan ihanaan auringon paisteeseen
Lumiset puut ja kimmeltävä hanki. Mun teki nääääin paljon mieli mennä hyppimään sinne hankeen hymy korvissa, mutta jouduin tyytymään uskonnon kirjaan ja opiskeluun.. Ei siitä lukemisesta juuri mitään tullu, joten suuntasin ulos toppapuvussa ja karvalakissa! Fiilistelin hyvällä musiikilla ja sillä kauneudella. Pakkasta oli rapeat -20, kyllä posket punotti :)
ps. tarkkasilmäiset saattaa huomata pientä muutosta ulkoasussa! Saa kommentoida miltä näyttää ruudun siltä puolelta! Toi banneri on vähän hakusessa, joten ideoita otetaan vastaan..
Kuvia muokkaillessani muistin, etten ookkaan teille vielä muistanut mainita yhestä superkivasta jutusta, mikä varmistu tuossa viime viikon puolella!

Kyllä, kukkia ja aurinkolasit, bikinit tulossa... Joko arvaatte?
Oi kyllä! Tää tyttö lähtee Egyptiin, Sharm el sheikkiin reilun kuukauden päästä :----) Oon jo nyt ihan innoissani, sillä en oo ikinä ennen ollu ees lentokoneessa saatikka millään isolla biitsillä! 
pps. Oon ehkä näin innoissani myös uudesta kuvanmuokkaus ohjelmasta! :D Kyllä elämä hymyilee! (heh) Voiku saisin jonkunlaisen innostuksen myös noihin koulukirjoihin.. -->sun i

3 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Uuh kivoja kuviaa :--)

Siiri kirjoitti...

vooi vitsi! mä olin tässä yks talvi just sharm el sheikis ja oli kylllä aivan huippu mesta! eli voin suositella lämpimästi ;)

Viivi kirjoitti...

kiitos maijaaaa :)
Aijaa! Hyvä et se sit on iha menemisen arvonen paikka! :)