Hae tästä blogista

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Sunday


Hih, holahola taas!
Oon niin innoissani, kun pääs taas kuvailemaan (joten saatatte hukkua näihi mun postauksii..) ! Oon ollu jo tiistaista asti kipeenä eikä tää meinaa hellittää millään. Oon siis vaan nukkunu, syöny, kattonu vampyyrin päiväkirjoja ja jokusen leffan. On ollu suoraan sanottuna aivan järkyttävän tylsää. (plus, et tää yskä yrittää ottaa mut hengiltä!) 
Noh tänään sit innostuin ettimään mun silkkinauhoja perjantaita varten. Wanhojen tanssit, ja ykkösten vauvapäivä! Testailin sit vähän miten nää kutrit asettelisin ja päädyin söpöihin saparoihin, hah 8) PS HUOMHUOM kattokaa mitä tilasin. Toivottavasti tulee supersuper nopeesti. Sulin. KATSOTÄSTÄ;) 
Hih, ei mulla muuta tällä erää. Biksut ja muutama korvis pari tuli postista, ja kynsilakat espanjan tuliaisia. Ja ekassa kuvassa mun uudet kuulokkeet, superit!

Ei kommentteja: