Hae tästä blogista

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Lähtö lähenee

Pikapostaus kiireen keskeltä!
Okei, ei olis niin kiire jos vaan nyt ottaisin loput tavarat ja sulkisin matkalaukun..
Oon onneks jo ennättänyt siivota huoneen, lakata kynnet, miettinyt mitä vielä tarvitsee ja syödä suklaa sydämiä.
Alla oleva kuva perjantailta, jolloin Iso-mummo saatettiin viimeiselle matkalleen
Varrrpaankynnet lakattu (yritysliukuvärjätty) raikkaalla turkoosilla ja sormenkynnet aina yhtä ihanalla pinkillä! Mukana myös tietysti paljon kimallusta. Blingggblingg
Kootessani käsimatkatavaroita äippä huomatti, että passista pitää ottaa kopiot. Avasin mun työpöydän ylimmän laatikon, jossa passi on ollut aina. Se tunne kun huomaa, ettei passia oo missään ja lähtö yöllä. Mun ilme oli varmaa ihan näkemisen arvonen, kun en kertakaikkiaan meinannut löytää koko passia. 
Mieleen tuli kamalia ajatuksia, kuinka joudunki huomenna menemään kouluun ja äiti lähtis  lämpöseen jonku toisen kanssa. Kokosin siinä sit itteni ja pienen turhautumisen jälkeen löysin kun löysinkin sen! Huh, mikä helpotus :-D 
Mulla on vielä tuhat asiaa tekemättä ja nyt otan itteäni niskasta kiinni ja teen ne nopsaan alta pois, sillä palkinto on lämpiämässä.. Palju kruunaa mun vikan illan suomessa (kuulostaa siltä, etten tulis sieltä enään takasin haha)  ja huomenna sitä ollaankin jo biitsillä (!!!!). Oon oottanu tätä niiiinkauan ja nyt se vihdoin tapahtuu! ÄÖÄÖÄäöäöäÖÄÖ pitäkää peukut pystyssä, ettei oo paljoo ilmakuoppia ja et kone pysyy ilmassa! 
Kahdeksan päivän päästä tavataan taas, heippa kaikille

2 kommenttia:

Angelica kirjoitti...

moikka muru<3 super hyvää matkaa :) oon niiiin onnellinen sun puolesta 8) pus<3

Viivi kirjoitti...

hihih tulee niiin ikävä :(♥ ja kiiiiiiitossss 8)