Hae tästä blogista

torstai 22. syyskuuta 2011

Big girls dont cry

huhheijjaa sanon minä. Oon vissii joku virusbakteerien lempparikohde ku koko ajan joku pöpö tarttuu. Nyt oon ollu siis viimeset viis päivää kipeenä eikä parantumisesta tietoakaan. Plussaa on se, että vihdoin tuli ainaki levättyä kaikki univelat pois, joten herään aamusin jopa puol kasin aikaa jo iha virkeenä! (saavutus mulle (:D) 
Kurjat puoli viikkoa takana toiv. kohta helpottaa. 
Maanataina olin siis vielä koulussa, illan raadoin vielä tansseja pitäen ja koulujuttuja väsäillen; huonolla menestyksellä. Tiistaina olis pitäny juhlia rakasta Angelicaa täyttihän se sentää vuosia, mut se jäi sitten välistä :( 
Keskiviikkona elämä kirkastu hetkeks ku Joel tuli yllätyskäynnille mun luo ja toi vielä suklaatakin mikä auttaa kaikkeen, ainaki luulen niin :)
"taiteilin" yks päivä tylsistyksissäni viittä (!!) lakkaa käyttäen yläpuolella olevat kynnet. Lakkaan kynsiä oikeastaan hyvinkin paljon tai tosi paljon tai miten sen nyt ottaa. Ennen en sietänyt päivääkään vähänkään rappeutuneita kynsilakkoja kynsissä, mutta nyt en ole ollut niin tarkka asian suhteen.. Koitan muistaa kuvailla erilaisia lakkauksiani näytille :)
Minun on kauan jo pitänyt ottaa kuva tänne tuosta kellosta, jonka ostin kesällä Tallinnan reissulla. 
Musta väri siksi, että se sopii lähes kaikkiin asukokonaisuuksiin, ja on ajaton
Aivan ihana kello suosittelen kaikille. Hieman JetSet:in tapainen, mutta ranneosa on kumintapaista joustavaa eikä siksi paina mistään kohtaa.

Dolce&Gabbana
Ensimmäiset ja parhaat silmälasini, jotka ostin (lue äiti osti) minulle kaksi vuotta sitten, kun silmälääkäri kehoitti lasien käyttöä oppitunneilla ja ajaessa. Kävin viime viikolla silmälääkärissä ja oikean silmän näkö oli heikentyt huomattavasti ja hajataittoa oli lisääntynyt.. Pistin uudet linssit tilaukseen ja hyvät sainkin :)

Ei oikeen noi koulukirjan napannu ni oon sitte lueskellu vanhoja Demejä ja muita lehtiä melkee joka päivä. Tän päivän pelastus oliki tän kuun Demi! Kyllä oli hymyhuulessa postilaatikolla ;)



Ei oo siis mikää mainoskuva toi Bonaqua-pullo tossa, vaan ajattelin huvikseen kuvata lempparijuoman tähän samaan syssyyn ja villivadelmahan se! Toiminu nytkin suun kostuttajana,  miiiitä?! :D 
En oo siis käytännössä tehny mitää, kaikkea turhaa vaan. Jos koittas vähä tsempata nyt ja mennä kohta kirjojen pariin. Koeviikko here i come! 

Ei kommentteja: