Hae tästä blogista

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

viis kertaa kymmenen viiviä




1) Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.

2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. (mun tapaukses 50...)

3) Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle.

Ajattelin nyt tehä tämmösen, kun kerranki on aikaa :) tai oikeesti pitäs lukee, mut eikai noita enää kerkee opetella.....

Viisikymmmmentä asiaa about me


1. Musta tuntuu et lukio on mulle väärä paikka. Oon iha hukassa siellä. 

2. Toisaalta siitä on kyllä hyötyä monella tavalla.

3. Mulla oli aina ylä-asteella keskiarvo yli 9. Nyt se saattaa tipahtaa aika rajusti..

4. Harrastan mm. tanssia, hiihtoa, ampumahiihtoa, juoksua, laulua. 

5. Ajattelin aloittaa salibandyn.

6. Ohjaan hiihtokoulua ja kahta tanssiryhmää.

7. En kyllä erityisesti tykkää lapista, mut sit ne aina kiintyy muhun (tai sit luulen vaa nii)

8. Oikeesti mulla on maantien väriset hiukset ja aika lyhyet.

9. Siks mulla onki klipsipidennykset, jotka hankin viime keväänä ja tykkään niistä kovasti :)

10. Äitin mielestä mulla on paljon vaatteita.

11. Jostain syystä mä en kuitenkaan ikinä aamuisin löydä mitään päälle pantavaa!

12. Haluaisin napakorun.

13. En kuitenkaan vielä, vasta aikuisena.

14. Unelmoin rakennekynsistä ja ripsien pidennyksistä.

15. Oon omasta mielestä vähän tämmönen hömppä. 

16. Joskus tuntuu, et mut unohdetaan herättää takas todellisuuteen.

17. Voisin tilailla joka päivä uusia vaatteita, meikkejä, kenkiä ja laukkuja. Tosin eiköhän kaikki tytöt vois (?!)

18. Juon kahvin mustana.

17. Teetä puolikkaalla sokeripalalla ja tilkalla hunajaa.

18. Mulla on yhtä monta kaveria pojista ja tytöistä.

19. Käytän Versacen hajuvettä.

20. Lakkailen kynsiä useasti.

21. Mua sanotaan vivviks ja piipiks.

22. Olin pienenä kuulema söpö vaaleine luonnonkiharine hiuksineni.

23. Haluaisin, et mun jalankoko ois pienempi.

24. Syöminen on elämä.

25. Okei ei nyt sentää, mut joskus teen sitä vähä liikaakin.. :D

26. Oon hyvin ilonen ihminen ja kuulen siitä useasti.

27. Joskus munki täytyy olla hiljaa ja itkeä ja se on mun mielestä ihan ymmärrettävää jokaisen kohdalla.

28. Palju on mun suosikki!

29. Se vie saunan iha mennen tullen.

30. Klikkaa mua -sarja on aivan loistava.

31. Samoin Criminalminds-FBI tutkijat.

32. Tykkään kattoo porukalla kauhuleffoja.

33. Vaikka niitten jälkeen näänki painajaisia ja kuvittelen kaikesta pelottavaa.

34. En tykkää liiallisista meikeistä.

35. Ainoastaan silmiä tykkään meikata tummemmaksi juhliin :) 

36. Uskokaa pois mulla on kultasta silmissä.

37. Taino ainakin keltasta. ;)

38. Olen kilpaurheilija.

39. Tai ainakin yritän olla :D

40. Pienenä halusin uutistoimittajaksi.

41. Siksi, että saisin laittautua hienoisiin vaatteisiin ja näkyä oikeen telkkarissa.

42. En oo ikinä ollu lentokoneessa.

43. Haluasin jo talven, et pääsisin hiihtämään ja pomppimaan lumihankeen.

44. Taidan olla ikuisesti lapsi, peter pan, hah.

45. Tykkään helmistä ja timanteista.

46. Mua ärsyttää saamattomuus, muilla ja itelläni.

47. Mun huone on melkee aina sotkunen.

48. Haluaisin töihin, et saisin paljon rahaa.

49. Toivon kirjoittavani hyvät paperit lukiosta.

50. Mulla on ikävä kaikkia ihanuuksia!








            Haastan kaikki ketkä tämän lukivat uhrautumaan samaan haasteeseen! :) Kiitos        lukijoille! 


Ei kommentteja: