Hae tästä blogista

tiistai 4. lokakuuta 2011

vanhaa ja uutta

Ajattelin laittaa tänne pari kuvaa siitä päivästä, kun mun peruskoulu päätty ja siskosta tuli ylioppinut. Viimeisestä kevätjuhlasta jäi mieleen melkeimpä ainoastaan se, että jännitin kauheesti laulua, jonka vuoro oli vasta ennen viimeistä puhetta! Lauloin siis Avril Lavigne - I will be. Ja kai se iha hyvinki meni :--) Tokarien jako ja sit muutama kuva kaverien kanssa ja tais parin kyyneleen vuodatus, kun tajus ettei enää opiskella jatkossa togetherrr.




Juhliminen ei suinkaan loppunu sillo siihen, vaan suuntana oli koti ja ylppärit sukulaisineen. Muistikuvaks tunnelmasta on jääny semmonen ilonen ja onnellinen :-) Ootan jo innolla et mäki pääsen ylioppineeks! Jos tuun ikinä pääsemää (!?)

Ylioppilashan näytti siis tältä.


Pappa oli tunnelmassa mukana! :--D


 Sellasta oli sillon tulipahn nyt ainakin muutama kuva laitettua näytille :) toivottavasti tykkäätte!
Palataan kuitenki takas mun viime viikonloppuun. Sain vihdoin muistikortin takas ja sitä kautta kuvia jyväskylän reissulta vihdoin. Tässäpä muutama sellainen.






Hih siinä vähän asua samalla :) Mua vähä hirvittää käyttää noita housuja, kun toi väri on vähä tommonen.. Mutta oon nyt yrittäny opetella niitä pitämään,sil ne on aivan uskomattoman ihanat jalassa! 

Sain muuten eilen mun korjauksessa olleen tietokoneen takas :) Ois iha kiva jos nyt en hajoittas tätä! Toinen kiva juttu tapahtu tänään kun sisko tuli Tukholman reissulta ja toi mulle (ja äitille) korun :)! Snö se on merkkiään ja sydämen mallinen riipus siinä roikkuu, erikiva! Sain myös hieman karkkia  ;)




Pahoittelen ku tästä nyt tuli näin hiirmusen pitkä, mut en viittiny pilkkoakkaan hahaa :)
Perjantaita odotellessa, sillä sillon räjähtää, eiku? (riinan synttärit!) Palaillaan heippamoi!


Ei kommentteja: