Hae tästä blogista

tiistai 8. marraskuuta 2011

Parane pian nilkka

Heips :--)
Mulla on vähä ollu huonoa tuuria tässä lähipäivinä. Tulinpa sitten tännekkin surkuttelemaan sunnuntaina käynyttä kommelusta. Olin siis vaeltamassa hiihtotytskyjen kera lähimaastossa. Ehittiin siinä naureskella moneen otteeseen, et "tää metsässä tarpominen kyllä vahvistaa hyvin nilkkoja!" Ei siinä sitten montaakaan minuuttia menny, kun päätettiin oikasta vähä kivisempää polkua pitkin ja naps olin nenälläni siellä maassa ja monesti osumaa ottanut vasen nilkka taas uhrina! Pari päivää tässä oon nilkutellu menemään, mut nyt alkaa olla jo aika hyvä askellus (haha) :-D Ei siis mitään pahaa onneks käyny, pientä turvotusta havaittavissa vain, no worries :) oon varma, et tää on jo loppuviikosta parempi ku enne! Mutta tässäpä teille hieman kuvia muutamasta synttärilahjasta.



Tänään on jotenki ollu hyvä päivä, koulujuttujen kannalta. Kirjottelin iha oma-aloitteisesti muistiinpanoja terveystiedosta, historiasta ja yritin opiskella fysiikkaa, joka on mulle aiiivan ylivaikeeta. Innokkaita 
tukiopettajia?

Samalla kun etin tätä tyhjää vihkoa löysin lappusen, jonka löysin kylläkin jo pari päivää sitten, mutta nappasin siitä kuvan tänne, kun se on musta jotenki niin hauska. Toi on siis koottu ystävänpäiväks jollai ylä-asteen luokalla en yhtään muista millä, mutta anyway jokaisesta piti kirjottaa kaks positiivista asiaa ja sit meiän luokanvalvoja kokos kaikille tommoset.. :--D


Sunnuntain hehkeilyä futsalia seuratessa.
Kiitokset vielä kynsilakoista, joita tulikin ihan kivasti ;-) 
Tää kuva on otettu tässä muutama kuukaus sitten ja musta tää on tositosi kiva! 

Varasin tänään vihdoin ja viimein kampaajalle ajan ja haluisinkin teidänki mielipiteitä siihen mitä siellä sit tuunkaan teeettämään. Ajattelin, et voisin laittaa tänne (jos vaan löydän) kuvia erilaisista malleista ja värityksistä ja sit kertoisitte mikä ois kiva nyt joulun alla. Miltä kuulostaisi ? :--)




Ei kommentteja: