Hae tästä blogista

maanantai 19. joulukuuta 2011

Mä katkon sun peukalon ettet sä liftata voi mun perään

Morjestaaaa!

Viime viikonloppu oli yhtä kiirettä! Perjantai meni tyttöjen kanssa jutustellen ja viettäen "pikkujoulua"! Alkuun ei oikeen napannu mikään, mut iltaa kohden meno vaa parani. Kiitoskiitos :-)
Lauantai meni kauheessa häslingissä. Eka piti siivota, imuroida, täyttää tiskikonetta, pestä sitä ja tätä ja sitte jo juosta meikkaamaan kummitätiä. Kerkesin justjajust oman nassun laittamaan kuntoon ja hiukset vaa nopsaan kii. Kutsussa luki "ei pukupakkoa ja rento meininki" :-D asu valinta onnistui? yayyyy :)


Tää päivä on ollu suoraan sanottuna aikamoista koomailua. Vähän lukion tilan koristelua, muuten normaali 7h koulupäivä. Pistää väsyttämään, vielä ku pitäs väsää joku ruotsin aine? ONNEKS enää kaks päivää koulua, sit torstai aamuna joulujuhla ja sitten alkaa se ihana ja ansaittu LOMA! Nyt voi jo sanoo et oon todellakin loman tarpeessa.










Tuuuuunailin tossa muutama viikkonen sit mun kalenteria.. 

 Gillar du ? ;)



 VIIS päivää ja sit jouuuluaatto! 
Eikä täällä oo lunta! Vettä vaa sataa.
En oo vieläkään oikeen päässy joulufiilikseen.
Oon vähä peloissani, et saanko sittenki pelkkiä risuja pukilta! ;>

Tässä kuitenki upea joulukuvaelma by Riina, Viivi, Markus
Etsi kuvasta: 
aasi
kana
enkeli
joulukinkku
hiiri
kuusipuu
ja avaruusolio? 


Ps. Seuraavassa postauksessa lista asioista, joita aion tehdä lomalla ;)


siiiiijuuuu :)

Ei kommentteja: