Hae tästä blogista

maanantai 9. tammikuuta 2012

huimausta ja tanssinketkutusta

 Mä tiedän, että kaikille maanantait on pahoja päiviä tai ainakin oletan niin. Tää maanantai oli kuitenkin mulle liikaa. Kaks ekaa tuntia meni aikamoisessa unenpöpperössä, eikä se olo meinannut millään kohentua. Paheni vaan. Huimausta ja pahoinvointia. Päätin sit tulla kotiin loppupäiväks, et jaksaisin pitää ees illan tanssitunnit.
 Harkattiin tänää ekaa kertaa Power Moveria varten! Tai tarkemmin ottaen mä vaan hengailin tyttöjen kanssa ja neuvoin niitä. Oon siis olevinaan niitten tanssiryhmän koutsi ;) Tytöt on ihania! Kuvasta puuttuu Tuuli :(
Olo koheni taas hetkeks ja sain tunnit pidettyä. :) Ei se mitään herkkua ollu tässä olotilassa, mut onneks mul on nii ihania tanssijoita, et ne ymmärti ja osas olla kiltisti ;)
Tää päivä poikkes vähä normista maanantasista - hyvillä ja huonoilla puolillaan. Nyt mun on vaan oikeesti levättävä ja hoidettava toi koulu, ei sitä onneks enää nii hirveesti oo jälellä. Ens lomaa odotellessa! Adios :)

3 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Voi pupu, aivan ihanat kynnet ♥ toivottavasti paranisit tosta taudista ja muutenkiin että oisit kunnossa pian :(

Viivi kirjoitti...

sinäse jaksat piristää ♥ no toivon samaa :( eiköhän tää täs!

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.