Hae tästä blogista

perjantai 24. helmikuuta 2012

Mistä näitä lomia oikeen tulee?

Ei silllä, et mulla ois jotain niitä vastaan- ei suinkaan ;) Tääkin lomatus tulee niin oikeeseen aikaan! Saa hetken olla rauhassa, tekemättä mitään. Kohta on taas koeviikko ja kaikki kasaantuu päällekkäin ja stressiä pukkaa. Jos tällä kertaa kokeilis lomailun ohessa vähän avata niitä kirjojakin!
 Tällä kertaa en oo suunnitellu lähes ollenkaan mitä aion/pitäis tehä. Mitä nyt perus vaatekaapin siivous ja laskettelu kuulostaa iha asiallisilta vaihtoehdoilta. :)
Tänään olin niin innoissani koulusta päästyäni siinä yhdeltä, et potkuttelin kelkalla henkari suussa iha ennätysvauhtia kotiin! Into ei loppunu suinkaan siihen, vaan seuraavaks käteen tarttu pölyrätti ja muut siivousvälineet..
Siivosin sitten huoneen hyvä tsemi päällä ja puhasta tuli! Huomasin, et mul on iha älyttömästi tuoksuja ja käytän niistä mm yhtä? Ja seki on kohta loppu! En tiiä miten selviin ilman Dioria ja Versacea. :(


 Tänään ohjelmassa ois pikanen asioilla käynti. Sukkahousut on iha must-ostos tälle illalle! Onnistun aina hajottamaan ne ja taas jälleen kerran oon tilanteessa, kun niitä tarvitsee ja huomaa samana päivänä, et hups noissaha onki reikä..
Myöskin punttisali kutsuu mua ja mamia tänään! Itsehän oon edelleen vähän kipeä, mykoamykoa ja ärsyttävä yskä, mutta lupasin lähteä äipän kaveriks ja samalla ohjeistamaan sitä ;) vois harkita personal trainerin uraa..?
 Kuntosalin jälkeen on tiedossa valmistautumista iltaan. Meikkaamista, hiusten laittoa ja vaatekriiseilyä. Okei oon kyllä valinnu jo vaatteet illalle, mutta jotenki siinä aina käy samallalailla - vaatteet ei sittenkää miellytä ja eikun vaan kaappi uudelleen ylösalaisin.
Yhdellä meidän lukiolaisella on tänään kahdeksantoistavuotissynttärijuhlat (!!), mikäs sen parempaa, kun loman alku ja siisti huone, liikuntaa hyvässä seurassa ja etenkin juhlimista kavereiden kanssa!  Huippua sanon mä! 
Pitäkää muruset hyvä loma ja muistakaa levätä kunnolla ja jättäkää herranjestas ne kirjatki välillä rauhaan! Nyt nautitaaaan!

Ei kommentteja: