Hae tästä blogista

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Underneath my sin lives an eagle

Jos joku päivä on ollu turha, niin se on tosiaanki ollu just tää lauantai. 
Taas kellin sängyssä liian pitkään, vaikka ulkona oli mitä hienoin keli. Sen sijaan, et oisin menny ulkoilemaan hiihdon, kävelyn tai luistelun merkeissä, päädyin meikkailemaan - kerrankin hyvässä valossa! En siis ollut ees mihinkään menossa, mutta onnistuin sen verran kivasti, että kuvailukshan se sitten meni! Mun vakkari photografeeraaja vilmuska karkas muihin puuhiin, joten jouduin keimalemaan kameralle itselaukaisinta käyttäen.
Hups, ei mun rusetti ihan onnistunu tällä kertaa! Oon muuten salaa haaveillu konad laatoista, ne himottaa sen verran paljon, et sellasia saattaa ilmestyä tän tytön kynsijutska kokoelmiin. :)
(kynsissä hm:n harmaata lakkaaaa)
Muuta en oo juurikaan saanu aikaseks, mitä nyt ruokaa väsänny ja kaupassa käynyt. Ootan jo innolla huomista, koska tiedossa on viimenen lomapäivä, reissu Purnuun, ja ANSKU! Mulla on niin iso ikävä tätä tyttöä ja huomenna me vihdoin nähään♥ 
Toivottavasti teillä oli ihana loma ja ottakaa vielä huomenna kaikki ilo irti! Toivottakaa myös mulle tsemppiä,
 et jaksan ahertaa koulussa vielä yhen viikon ennen mun omaa lomaa! Hih, tähän postaukseen voi myös laittaa postausehdotuksia koska mun ideat alkaa käydä vähiin, enkä haluu tosiaankaa tälläsiä jaarittelu postauksia enempää :) Joten ideoita tulemaan! Heips :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kysymyspostaus
päivä viivin seurassa vaikkapa kuvina- postaus
sun parhaasta/parhaista kavereista
:)

Viivi kirjoitti...

Oi, näistä kyllä joku toteutuu pian! :)